Co i do czego?

Witam
Jak w temacie, mam pro¶bê o jaki¶ link do stronki, gdzie znalaz³bym
wyczerpuj±ce informacjie dot. napêdu elektrycznego( typy silników,
regulatory itd. po co? na co? itd) w modelach samolotów.
Pozdrawiam
Bogdan
Reply to
Bogdan
Może infromacja rozrzucona, ale najlepsze forum na ten temat to RC Groups (dział electic):
. Jest jeszcze strona o napędzie elektrycznym, należąca do RC Groups, z recenzjami:

Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Dnia Sat, 24 Jun 2006 20:12:02 +0200, Bogdan napisał(a):
Gorąco polecam stronkę Kojota:
tam również m.in. zakładka "nie wierzę elektrykom"
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2006-06-30 15:08:48 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to
Zbych
Zbych napisał(a): ........
Dzięki za dobre słowo, ze wstydem przyznaję, że trochę mi się strona zdaeaktualizowała. Ale trawją prace naed nowymi wersjami tutoriali. Pod koniec lipca będzie gotowe :-/
kojot
Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko