czołg 7 TP

Witajcie poszukuję modelu tego czołgu 7TP może ktoś widział w którymś ze sklepów, bo jak coś udaje mi się znaleźć, to tylko karton lub bardzo lakoniczny opis :-(

Pozdrawiam. R.

Witam Pojazdy, to nie moja specjaność, nie mniej to bodaj największa baza o modelach redukcyjnych na jaką trafiłem:

poszukiwań. Pozdrowienia PP

Reply to
PL(N)umber_One

Użytkownik "R" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gg36fn$gbp$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Witam Polska firma Mirage produkuje model tego czołgu zarówno jednowieżowego jak i wersje dwu wieżową

Reply to
Juras