Aparat w samolocie

Witam. Mam pytanko. Czy ktoś może budował układ z tej strony?

popełniłem coś takiego i mam jeden problem. Podczas lotu bardzo szybko rozładowuje się bateria aparatu. W normalnych warunkach bez problemu udaje mi się zrobić 50-60 fotek na naładowanej baterii podczas gdy po podłączeniu do odbiornika poprzez opisywany układ liczba wykonywanych fotek na jednej baterii to 2-20 szt.

Czy ktoś maił może podobny problem lub potrafi mi pomóc?

Pozdrawiam Zbyszek

Reply to
Zbigniew Janusz

A jak byla temperatura powietrza ? Wbrew pozorom to wazne, bo przy temperaturach oscylujacych w poblizu zera paparacik Musteka dziala bardzo krotko - przechlodzenie bateryjki powoduje drastyczny spadek pojemnosci - dlatego jeszce nei udalo mi sie zrobic zdjec w zimie :o))))

Reply to
Arcimek

Potwierdzam ten problem drastycznego spadku pojemności w niskich temperaturach.Akumulatorek orginalny ma poj.150 mA.Rozwiazaniem jest podłączenie zewnętrzne akumulatorka np od telefonu kom.o nap. 3,6V. Pozdrawiam Paweł s.

Reply to
pawels13