czy ktoś może mi podać strony jakiś fajnych sklepów interentowych (oczywiście modelarskich:))))) )

czy ktoś może mi podać strony jakiś fajnych sklepów interentowych
(oczywiście modelarskich:))))) ) z gory dziękuje i pozdrawiam
Reply to
Profil1
Profil1 snipped-for-privacy@neostrada.pl mówi:
YYY... Polskich? Zagranicznych? i co znaczy fajnych? ;))))
Na dobry poczatek:)
- zdaje sie tak, nie pamietam)
dla rownowagi:
na poczatek?;)
Pzdr, Pavvel
Reply to
pavvel
Ten jest jeszcze spoko:

pozdrawiam, Pit
Reply to
Piotr Suska
Na mojej strone w dziale linki, chyba wszystkie e-Sklepy :P
Reply to
Doman