Poszukuję figur Dragon 3311

Od pół roku biegam po sklepach, dzwonię, miotam się - bezskutecznie. Model
UH-1 Huey stoi niedokończony ponieważ brakuje mi do niego figurek obsługi.
Wiele sklepów modelarskich obiecało ściągnąć i zadzwonić do mnie jeśli będą.
Niestety telefon milczy :(
Czy ktoś może ma coś takiego u siebie, lub wie gdzie ten konkretnie zestaw
kupić?
Pomocy!
Pozdrawiam
Robert
Reply to
Piasecznik
Użytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Oj, nie przynosisz dobrych wieści. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Robert
Reply to
Piasecznik