Re: wybiera się ktoś w tym roku w Bieszczady???

Użytkownik "Michał Drabarek" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:c75l7f$1m$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Mialem zarzucic podobny temat... uwielbiam latac w tym miejscu, swietny zagiel, dobra termika (testowalem ta pozno-koncowo-sierpniowa - ale i tak wyrywalo z butow)... mialem sie wybrac juz teraz w dlugi majowy weekend, ale niestety sie nie udalo : / Wiec nalezaloby nadrobic w lipcu...tymbardziej ze mam juz odpowiedni model na tamte warunki (2,5 metra na RG-15, full-klapy i hamulce, wysoki cross-tail), a na slabsze- swietnie sie sprawdzaja dlg,hlg i inne "rzucadła" byle z lotkami...
Pozdrawiam.
Reply to
KrzysiekPe
Tydzień po 4 lipca w Bezmiechowej zapowiada się mocno modelarski O detale dowiadujcie sie w pensjonacie Skrzydła p.Zdrójkowskiego
Reply to
Roman B
Użytkownik "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisał w wiadomości news:c77hk3$gcp$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Cześć
Słyszałem że w Wakacje dokładnie to niewiem którego mają odbyć sie tam jakieś mistrzostwa szybowcowe na PW-5. A wtedy kiepsko z lataniem
Pozdrawiam
KaczoR
Reply to
invalid unparseable
Użytkownik "Michał Drabarek" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:c7bhkv$rl9$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Z pl.rec.lotnictwo:
Według terminaza ze strony szybowce.com II Międzynarodowe SMP w klasie Światowej - Bezmiechowa - 13-22.08.2004
Wiec w terminie okolo 4. lipca pewnie bedzie mozna polatac.
Reply to
KrzysiekPe