Easy Trainer 40

Cze¶æ
chce sobie sprawiæ Easy Trainer 40.
Nadajnik mam, Graupner MC-15.
w sklepie polecaj± silnik Thunder Tiger GP42 wieæ chyba go wezme.
Ale pozostaje jeszcze RC. Mo¿ecie mi doradziæ jakie pozosta³e elementy
elektroniki by¶cie tam wsadzili??
Jaki najlepiej odbiornik (wolalbym taki który bym mog³ wsadziæ ewnetulanie
ju¿ do heli jak mi sie znudz± samoloty)
jakie serva do tego trenerka?? Czy gyro potrzebne??
Je¶li smigla tam nie ma w zestawie to jakie ¶mig³o. No i ogolnie co tam
jeszcze potrzeba do tego zestawu.
dzieki pozdrawiam
Reply to
Stanki
mam ten model i po kilku malutkich poprawkach jest ok
wsadz cokolwiek o pojemnosci 6-7,5 ccm (nawet raduge - aczkolwiek nie polecam) i bedzie dobrze lata³.
zanim Ci siê znudz± to rozbijesz jeszcze pewnie niejeden samolot ;) Odbiornik - moze byc nawet rex 5 albo jakis lepszy min 4 kana³y.
serwa "standard" - firma dowolna ja mam akurat Thunder tigre z metalowymi zebatkami ale podejd± i Hiteca i Sanwy i GWS`a. Gyro ??? w sumie mo¿na tylko po co ?? ten samolot praktycznie sam lata i nie trzeba mu przeszkadzaæ
Smig³o to zale¿y od silnika .moze byæ 11x6, 11x7, mo¿e te¿ byæ 10x8. Co jeszcze potrzeba?? trochê czasu, chêci, klej epoxydowy i b. razadki klej CA do wklejenia zawiasów. Oprócz tego przydatne jest wzmocnienie kad³uba w przedniej czê¶ci (ja to zrobi³em za rad± kolegi trójk±tnymi listwami 6x6 mm) i na koniec wymiana kólek na wieksze bo oryginalne to raczej beda dobre tylko do startów i l±dowañ na równiutkim betonie.
Reply to
xArEs
. Oprócz tego przydatne jest wzmocnienie kadłuba w
Witajcie
Z tym wzmocnieniem to bardzo dobry pomysl, bo jest to slaby punkt wielu trenerkow. U mnie tez kiedys zlozylo sie kolko przednie przy ladowaniu awaryjnym poza lotniskiem (mozna zobaczyc tutaj:
Duze kolka to tez prawie koniecznosc.
Udanych lotow!!
Pozdrawiam serdecznie
Alex
Reply to
rcflight
Dziêki za wskazówki, na pewno sie dostostuje. Jak tylko sprawie sobie tego trenerka i zrobie pierwszy oblot dam zanæ pozdrowienia
U¿ytkownik "Stanki" snipped-for-privacy@pac.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d93ut6$2t$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Stanki