[elektronarzędzia] część do proxxona fbs 240/e

Witam,

Osobliwie wygięło mi się "to coś" co umożliwia urzywanie (przykręconych na śrubkę) różnych tarcz przy pomocy proxxona fbs 240/e..

(na obrazku pierwsze po prawej). Nie chciałbym kupować całego zestawu końcówek za ~50 pln. Czy ktoś orientuję się czy/gdzie i za ile można kupić taki pojedynczy element (castorama?)?

serdercznie pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl

Czy ktoś orientuję się czy/gdzie

Witam Najblizszy sklep zaopatrzenia medycznego, a szczegolnie stomatologicznego pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J

Witam,

Użytkownik "Darek_J" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:d2p8av$uj2$ snipped-for-privacy@ip-213-17-211-98.broker.com.pl...

Bylem w sklepie Cezalu we Wrocławiu (thx pleses) i zakupiłem podobny trzpień, jeden minus to stosunkowo duża średnica główki jak na takie malutkie proxxonowe tarczki, a plusem jest wzmocnienie i dlugość. Ogólnie jestem zadowolony, koszt to niecałe 8pln. Dla zainteresowanych: sklep jest na przy pl. Legionów, adres można znaleźc w necie, łatwo trafić.

pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl

jeden minus to stosunkowo duża średnica główki jak na takie

No to jak juz byles w Cezalu to trzeba bylo kupic tam tez tarczki :) Duzo wieksze, o roznej grubosci, a najlepsze sa te zbrojone wloknem. Pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J

Witam,

Użytkownik "Darek_J" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:d36gcp$h1n$ snipped-for-privacy@ip-213-17-211-98.broker.com.pl...

Nie można zapominać, że to miała być TANIA alternatywa dla całego zestawu proxxona za ~50pln. Ja nawet tym tarczkom nie chciałem się przyglądać, żeby ręka nie powędrowała do kieszeni :-)

pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl