Fly Cam One_ kamerka

Fajnie robiła co do niej należało . Korciło mnie, żeby popatrzec co można jeszcze o niej się dowiedziec. I stało się. Prawie wszystko jest ok oprócz
nagrywania filmu. Pasek na dole ekranu w czasie nagrywania dochodzi tylko do końca z prawej strony i wyłącza nagrywanie. Co zrobiłem żle i jak to teraz naprawic. Pomóżcie ciekawskiemu laikowi. Z pozdrowieniami i podziękowaniem - Janusz

... Napisz moe co z ni robie to atwiej bdzie nam co podpowiedzie. W mojej np po kilku miesicach pad akumulator. Dorobiem zasilanie zewntrzne i jest ok.
Pozdrawiam Andrzej M.