Flying Scale Models - Sopwith Camel

Witam Grypowiczów
Jestem zainteresowany zakupem archiwalnego numeru Flying Scale Models z 12/2004. Dla ulatwienia dodam ze jest to ten numer, w którym zamieszczono
plany Sopwith-a Camela. Archiwalne numer FSM sa nie do dostania w Polsce - wynika to z polityki prowadzonej przez dostawce. Dystrybutor zobowiazany jest do odsylania niesprzedanych egzemplarzy do wydawcy (tak zostalem poinformowany :( ). Jesli ktos z Was posiada ten numer a nie chce sie z nim rozstawac skanami planów tez nie pogardze :).
Pozdrawiam
MK
ps. nie wiem czy bylo www.youtube.com/?v=qtprTL66-FY
Dnia Wed, 4 Jul 2007 22:00:01 +0200, mk napisał(a):

Można te same plany kupić na ich stronie np. www.modelactivitypress.com/fs_frameset1.htm
Witam! Jezeli jestes zainteresowany planami, a nie konkretnym numerem gazety, to podaje adres gdzie mozna zamowic tylko czesci, czesci i plany lub caly "kit"modelu. Czesci ciete laserem plus dodatki(np.guma na opony, vacu forma silnika itd). Cena od $43-68 w zaleznosci od wyboru opcji. http://www.manzanolaser.com/id28.html Pozdrawiam, Darek

hmm super
Sklejał ktoś z Was ten zestaw ?
Na stronie niestety nie ma pokazanej zawartości.
80$ za taki set to całkiem niezła cena.
Pozdrawiam
MK
Witam! Tak, jestem w trakcie skladania modelu z tej firmy. Ale jest to FE8. W moim zestawie bylo wszystko co potrzebne do zlozenia modelu. Nawet guma na kola, jak rowniez czesci do zlozenia atrapy silnika. A wlasnie przypomnialem sobie, ze jest foto relacja ze skladania FE8 i jest tam rowniez zdjecieze stawu wyjetego z pudelka. Oto adres: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?tR6847 Pozdrawiam, Darek
mk pisze:

.... Jesli ktos z Was posiada ten numer a nie chce sie z nim

na 400-tkę? ten: http://strony.aster.pl/robertg/index_cam.htm ? mam skany :-)

Krzysiek "kojot" Choroszko

Tak to właśnie ten projekt zainspirował mnie do zbudowania podobnej makiety.
podzielisz sie skanami ? :)
pozdrawiam
MK