Futaba T-14 MZ

Omawiane i mocno krytykowane na tym forum nowe radio Futaby T-14 MZ pojawiło się już w sprzedaży.Ściągnąłem kilka informacji w tej sprawie i muszę przyznać,że koledzy trochę przesadzili z krytyką.Windows służy tylko do programowania z komputera. Dane są później kopiowane i system nie pracuje pod WIN.Nie ma żadnego niebezpieczeństwa zawieszenia się radia, jak to sugerowali niektórzy koledzy.Pomijając ,,wodotryski'' to radio ma szereg ciekawych i potrzebnych funkcji.Odbiornik posiada syntezę częstotliwości i nie trzeba kupować już drogich kwarców. Akumulatory li-pol 2200 mAh pozwolą na długie latanie bez potrzeby ładowania.Aktualna cena 2200EUR w Niemczech z pewnością ulegnie szybko obniżeniu. Życzę spokojnych Świąt i każdemu takiego radia. Sławomir

Reply to
Pułkownik

Synteze to juz posiada 9 Z . ale tu jets stnetza ze zdalnym przełaczaniem - to jest o niego lepsze ;) mozna zakopac odbiornik w modelu - i raz na rok do niego zagladac ;) to lepiej kupic - jak to pisze Pan Liberadzki za 2200$ bo $ tanszy od ojro ;)

Reply to
Marcin Juraszek

Użytkownik Marcin Juraszek napisał:

Pisałem o syntezie w RX-e. Oczywiście jest jeden odbiornik Futaby z syntezą ale to przeżytek.Mam go u siebie.Ustawianie częstotoliwośći dwoma pokrętłami.Aby się tam dostać trzeba go wyjąć z modelu a to kłopotliwe.Nie spotkałem oferty w $.może kolega zna jakieś strony,gdzie go oferują za $.Wybieram się w lecie do Japonii ale tam jest drożej i nie ma częstotliwości 35 MHz.Na razie w JA nie ma jeszcze w sprzedaży tej Futaby. Pozdrawiam. Sławomir

Reply to
Pułkownik

Zerknij w dobre - stare - poczciwe - gazete jaka jets Modelarz. pol strony o tym napisal Pan Liberadzki. napisał 2200$ ... chyba ze to kolejny bład w druku owej gazety. Swoją droga - to czy takie radia robia w Japonii ? jesli w JA jest drozej - to gdzie moze byc taniej - jak nie u producenta? w JA kupisz sam nadajnik ....a w europie (za lat klika) reszte :)

Reply to
Marcin Juraszek

Użytkownik KrzysiekP. napisał:

Ja posiadałem Multiplexa 4000. Miałem zastrzeżenia do odbiorników.Mierzyłem wszystkie dostępne odbiorniki i niestety Futaba wypadła najlepiej.Tam gdzie trzeba mieć odbiornik odporny na zakłócenia (silniki z zapłonem iskrowym) tylko Futaba.Żaden mistrz swiata nie lata na Multiplexie.IPD jest reklamowym chwytem . Mam kontakt z Niemcami,z którymi często latam.Tam z kolei preferują Graupnera.Wszyscy wycofali się z Multiplexów.Zbyt dużo modeli było rozbitych. Pozdrawiam. Sławomir

Reply to
Pułkownik