Nowe forum !!!

Za³o¿y³em nowe forum
wiem ze ma ma³e szanse
"prze¿ycia", ale zawsze bedzie co¶ tam mo¿na znale¼æ :D:D.
Niezainteresowanych przepraszam, Pozdrawiam
Reply to
Tomasz Duda
najlepiej niech ka¿dy z nas za³o¿y forum i wtedy to bedzie dopiero zabawa :) dopiero by³a niedawno dyskusja na temat kolejnego forum i z tego co pamietam wiekszo¶c by³a na NIE !!!
Conti
Reply to
Conti
Witam
"Conti" snipped-for-privacy@konto.pl napisał:
Ponieważ większość była na nie, proponuję odszukać tego szubrawca, który smiał sie sprzeciwić i go rozstrzelać ;-))
Ludzie!! Przecież jest wolność i demokracja. Niech sobie każdy kto chce zakłada forum, a Ciebie nikt nie zmusza, żeby tam zagladać.
__ Marek Popów
Latające RC
Reply to
Marek Popów
"Przecie¿ jest wolno¶æ i demokracja. Niech sobie ka¿dy kto chce zak³ada forum, a Ciebie nikt nie zmusza, ¿eby tam zagladaæ."
Wyj±³e¶ mi to z ust Kolego. :D Pozdrawiam
U¿ytkownik ""Marek Popów"" snipped-for-privacy@gdansk.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:009001c5107e$cf871f70$0600000a@marek...
Reply to
Tomasz Duda
ja tez jestem za demokracj±, tylko ¿e kolejne forum daje wiekszy ba³agan w informacji, kiedy¶ by³a tylko grupa i by³o ok, potem forum jedno i drugie, i okazuje siê ¿e czê¶æ bardzo przydatnych informacji jest rozrzucona po forach bo nie kazdy ma w dzisiejszych czasach czas na czynny udzia³ na kilku forach. A potem sie dziwicie jak co chwile padaj± te same pytania pocz±tkuj±cych no bo jak oni maja znale¼æ te informacje rozrzucone po ca³ej sieci. Ja zaczyna³em od
i ¿al mi jak patrze na t± stronê która prawie umar³a a powinna byæ nr 1
Conti
Reply to
Conti
Po co?
Pozdrawiam Szymon
Reply to
invalid unparseable
Demokracja.... Mo¿e bêdzie lepsze ni¿ wszystkie dotychczasowe razem wziête? Jako¶ nie przypominam sobie by¶ protestowa³ jako powsta³o forum u Alexa.
Reply to
invalid unparseable
To czy będzie lepsze zależy tylko od tych, którzy stanowią (są użytkownikami) tych już istniejących od dłuższego czasu. Jak powstawało Forum Alexa to nie prostestowałem bo nie było aż takiego rozrzutu informacji, zwróć uwagę na to że mamy teraz Precla, Forum PWM, Alexa oraz inne nie warte IMHO czytania. Pamiętaj, że są jeszcze fora zagraniczne... Argumenty przciwko tworzeniu nowych for są następujące: - zbytni rozrzut informacji, czyli trudności w znalezieniu interesujących nas informacji - zbyt mało czsu i samozaparcia by to wszystko "okiełznać" - nowe forum oprócz "podzielenia" (pod względem informacji - zauważcie, że użytkownicy na wszystkich polskich forach są raczej ci sami) istniejących for nic nowego nie wniesie, a co wniesie to może być wprowadzone do starych for, na przykład za zapytaniem do moderatora, admina itp.
Poza tym ostatnio powstało kilka nowych for - oprócz tego wymienionego w wątku to na modelarskie.pl i jeszcze jakieś którego adresu nie pamiętam.
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Masz ca³kowit± racjê. Nowe fora dziel±, rozdrabniaj± informacjê i zwiêkszaj± wysi³ek potencjalnych uzytkowników na odszukanie informacji. Mówi³e¶ o podziale informacji a powiniene¶ jeszcze powiedzieæ o podziale modelarzy na u¿ytkowników jednych for, tylko podgl±daczy (z ró¿nych powodów) innych i pe³noprawnych uczestników spo³eczno¶ci wszystkich for.
Pytanie jednak pozostaje takie. Od jakiego momentu, jakiej liczby for, informacja i modelarze s± ju¿ podzieleni a od jakiej jeszcze nie? Bo widzisz. Dla mnie, dwa fora to ju¿ podzia³, niewygoda i w ogólnym rozrachunku strata dla ¶rodowiska modelarskiego. Nie protestowa³e¶ przy podziale na 2 to rozumiem, ¿e dzielenie ci nie przeszkadza. Wiêc i kolejne forum nie powinno przeszkadzaæ. No chyba ¿e dziwisz siê kolejnemu forum z innych powodów...
Reply to
invalid unparseable
Witaj,
No, właśnie :)
No powody wymieniłem, dlaczego obiektywnie, nie tylko w moim odczuciu nie ma sensu tworzenia nowych for. No i tu jest problem z tym nadmiernym podziałem - to raczej płynna granica. Dla mnie te 3 fora które są (no... te w miarę "aktywne") wystarczają w zupełności, dopiero po stworzeniu forum Alexa zauważyłem że czasem po prostu trudno jest czytać na bierząco wszystkie fora. Jak powstawało forum PWM to myślałem że całkowicie zastąpi precla ze swoją wygodniejszą formą dyskusji jaki daje układ graficzny (i reszta funkcji) forum. Jednak jak dyskutowano równolegle na preclu to uznałem że nic straconego i czytałem wszystko... Jak powstało forum Alexa to lekko się zdziwiłem, ale w końcu się przekonałem że jest tam także wcale OK. Tylko wtedy już zaczeło być ciężko kontrolować to wszystko. Sorry że się tak rozpisałem ;) ale pytałeś jak na stworzenie nowych for reagowałem. Pamiętajmy jednak że na wszystkich obecnych forach są praktycznie (!) ci sami ludzie i stworzenie kolejnego przyczyniło by się jedynie do równomiernego zmniejszenia frekwencji postowania na tych już istniejących. Więc podsumowując - IMHO nie ma praktycznie żadnych argumentów ZA tworzeniem nowego miejsca do dyskutowania na tematy modeli latających RC. Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
I tu się również zgodzę z tym twierdzeniem.
No to może zamiast myśleć nad tworzeniem nowych for lub kombinowaniem jakby tu i czym przyciągnąc użytkowników do swojego forum, zaczac myśleć nad ŁĄCZENIEM istniejących w jedno nowe, gdzie informacja będzie w "kupie" i modelarze nie będą zmuszani już do dokonywania wyborów Forum X czy Forum Y? Gdzie doświadczenie i marka połączy się z dobrą atmosferą i mądrym administrowaniem i moderowaniem?
No Admini popularnych for! Co wy na to?! Fora mają służyć modelarzom. Jedno wspólne będzie służyło chyba lepiej niż wiele porozdrabnianych, prawda? A na małe kompromisy chyba potraficie się zdobyć.
Reply to
invalid unparseable
Użytkownik "Tomasz 'Cypis' Gębala" napisał ...........
He, he. Dzis sa Walentynki a nie Dzien Swistaka..........
Sam w to nie wierzysz....
kojot, uchachany
Reply to
kojot
No cóż... Nie. :)
Ale zawsze to zabawniej jest stworzyć taką sytuację gdy ktoś sam na siebie wyda "wyrok" niż go osądzać bezpośrednio ;)
Reply to
invalid unparseable