Gąsienica IS3, ciężki czołg radziecki, HELP

Witam, rozpocząłem modelowanie czołgu IS3. Posiadam "Małego modelarza" z

1982 roku dzięki któremu jestem w stanie bardzo dokłądnie odwzorować kształt pojazdu, lecz niestety nie umiem dobrze odwzorować gąsienicy czołgu. Ściągnąłem sporo zdjęć i rysunków z internetu z widokiem IS3, niestety są zbyt mało dokładne i nie widzę na nich dokładnej budowy pojedynczego segmentu gąsienicy. Czy ktoś moze jest w posiadaniu opisu lub zdjęcia dobrej jakości obiektu moich poszukiwań? Dzięki.

p.s. Jeśli ktoś jest zainteresowany skanami ze starszych wydań Małego modelarza to w ramach prezentu swiatecznego moge podesłać na maila. Odgrzebałem ostatnio czołg IS3, triplan, SU 22 i Curtis 75 hawk.

Reply to
Kermit de Zoo