Helikopter zdalnie sterowany

On Sun, 12 Dec 2010 10:21:41 +0000, Jerry1111 wrote:

Tak.
nie. Lepiej kupić w tym samym sklepie klika(naście) zestawów części zamiennych do głowicy, kilka ogonów i wyjdzie tyle, co za jeden (drugi) model. Rama się raczej rzadko nienaprawialnie psuje :P
Uprzedzam: za $30 dostaje się coś wartego $30. Główne wały to już kupuję oryginalne Align, bo te z HK się bardzo łatwo gną i bardzo ciężko prostują, podczas gdy Aligna daje się raz-dwa razy wyprostować po kraksach. Podobnie łopaty - te w zestawie są dość różne - w moim akurat były bardzo dobre, potem kumpel kupił i nadawały się tylko jako ozdoba na półkę (OK, przesadzam, wyważyliśmy, polatał i rozbił, był na etapie ćwiczenia zawisu, a ja niewiele dalej).
Natomiast co na pewno, to to, że model za $30 zaryty w ziemi to dużo mniejsza gorączka qrw...owa niż model za $300.
W ramach postępów w locie można wymieniać części na oryginalne Align, bo różnica w jakości jest, ale co po różnicy w jakości, jak się ćwiczy zawis, albo elementarne kółeczko - na chińskich model lata bardzo dobrze, konkretne różnice wychodzą na jaw, jak się mocniej dociśnie - ja tego i tak nie umiem, więc póki co moja 450tka ma chiński plastik fantastik.
Marek
Dlaczego te śmigłowce tak latają, jakby pilot był umysłowo chory? Czy nie idzie nimi normalnie sterować ?
W dniu 11-01-12 01:19, komar pisze:

Zalezy jakie. Zabawkami faktycznie nie idzie, a wyczynowymi taka moda żeby latać tak jakby się nie dało. :)
--
Tom01

===============================================To w zasadzie aparatura do zdalnego sterowania jest niepotrzebna.