J-5 Marco

J-5 Marco - czy ma kto¶ mo¿e plany, kto¶ mo¿e robi³ model tego piêknego
samolotu. By³bym bardzo wdziêczny za podes³anie czego¶.
Z góry dzêikujê i pozdrawiam
Reply to
dio
AAaaaa gdyby co¶ kto¶ mia³ apropop kontynujacji J-5 czyli J-6 fregaty, równie¿ by³ bym bardzo wdziêczny
U¿ytkownik "dio" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cqa2ut$55k$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
dio
Ja mogę mieć plany, pokrewnej acz innej Prząśniczki (j1)
Reply to
Mati_P
Dziêkujê bardzo za odzew, ale prz±¶niczki nie chce. Jest to wcze¶niejszy samolocik i zdecydowanie ró¿ni siê wygl±dem od J-5 czy J-6. Ale mimo wszystko dziêki
U¿ytkownik "Mati_P" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > AAaaaa gdyby co¶ kto¶ mia³ apropop kontynujacji J-5 czyli J-6 fregaty, > > równie¿ by³ bym bardzo wdziêczny > > > > U¿ytkownik "dio" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci > > news:cqa2ut$55k$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl... > > > J-5 Marco - czy ma kto¶ mo¿e plany, kto¶ mo¿e robi³ model tego piêknego > > > samolotu. By³bym bardzo wdziêczny za podes³anie czego¶. > > > > > > Z góry dzêikujê i pozdrawiam > > > > > > > > > > > > Ja mogê mieæ plany, pokrewnej acz innej Prz±¶niczki (j1) > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
dio
Witam Kiedys kilka tych modeli wykonal kolega M.Czuba, miedzy innymi dla sklepu schmeissner mozna modelik zobaczyc w ich ofercie :
Gumis
J-5 Marco - czy ma ktoś może plany, ktoś może robił model tego pięknego
Reply to
gumis2001
chciałem popatrzeć, ale ta strona po 10 min otworzyła się może w 10%... Czy też tak macie?
Pozdrwiam Piotr
Piotrp_de
U mnie się w pół minuty otworzyła cała. Przeglądarka - Firefox 1.0pl, łącze ADSL 768 kbps. Pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Sliwinski
Dzięki, teraz się otwiera natychmiast. Musiało być coś chwilowego.
Pozdrówka Piotr
Reply to
Piotrp_de