Jak nazywaja sie podkladki amurtyzujace...

...gumowe badz silikonowe.
Wylecialo mi slowo z glowy :)
Chodzi o takie elementy jak te niebieskie na rysunku:

Potrzebuje takie podkladki do montarzu silnikow
srubkami do profilu al z tlumieniem wibracji.
Potrzebna wieksza ilosc, wiec dorabianie odpada.
Jakiego slowa uzyc w googlach? :)
Jakub Jewuła
to z rysunku to tuleja stalowo-gumowa ;)
nie wiem czy dokładnie taką znajdziesz
mówiąc modelarskie "lord" mam na myśli np. takie coś:
|1237 PMK
Reply to
PeKlesyk
Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@wierzbie.pl napisał w wiadomości news:hmfour$1k6$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...
Nie, nie - chodzi wylacznie o podkladki (niebieski) Takie dwa pierscienie o roznej srednicy - jeden wchodzi w otwor, drugi przylega do powierzchni. W calosc wchodzi srubka.
Widzialem kiedys w jakims sklepie aaaa
GROMMET ;)
Ale nadal nie moge znalezc tego konkretnego produktu :(
Jakub Jewuła
Jakub Jewuła pisze:
hmm .. np : gumowe oczko ochronne - link do posklejania :
oczko ochronne do serv Ko Propo.html&XTCsid=c4c5dc1603647a8b55be6664929074c3
Reply to
tompolex
Jakub Jewuła pisze:
albo w naprawdę większych ilościach ..tez podkładki i przepusty amortyzacyjne:
tompolex
Jak ju¿ wszyscy sie wypowiedzieli to tera moja kolejka silentblock - od etymologia = cisza , wyt³umienie i dalej blok
U¿ytkownik "tompolex" snipped-for-privacy@wp.wiesz.to.usun.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmgc8p$7vp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...
Reply to
Jerzy
U¿ytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmh054$s4t$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
silencium - ³ac. cisza
Reply to
Jerzy
U¿ytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmh08g$sf5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
a tak sie to robi - ty,mi rêcami
Reply to
Jerzy
Jerzy pisze:
dobre ... :)
Reply to
tompolex
Dowod na to, ze czlowiek z glodu nie umrze jesli tylko mu sie nie wpieprzac w parade...
Jakub Jewuła