Jak nazywaja sie podkladki amurtyzujace...

...gumowe badz silikonowe.
Wylecialo mi slowo z glowy :)
Chodzi o takie elementy jak te niebieskie na rysunku:
http://www.skanowanie.com.pl/tmp/podkladki.jpg
Potrzebuje takie podkladki do montarzu silnikow srubkami do profilu al z tlumieniem wibracji. Potrzebna wieksza ilosc, wiec dorabianie odpada.
Jakiego slowa uzyc w googlach? :)

to z rysunku to tuleja stalowo-gumowa ;)
nie wiem czy dokładnie taką znajdziesz
mówiąc modelarskie "lord" mam na myśli np. takie coś:
http://riku.pl/#product_cat:81 |1237
PMK

Nie, nie - chodzi wylacznie o podkladki (niebieski) Takie dwa pierscienie o roznej srednicy - jeden wchodzi w otwor, drugi przylega do powierzchni. W calosc wchodzi srubka.
Widzialem kiedys w jakims sklepie aaaa
GROMMET ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Grommet
Ale nadal nie moge znalezc tego konkretnego produktu :(
Jakub Jewuła pisze:

hmm .. np : gumowe oczko ochronne - link do posklejania :
http://www.defena.pl/sklep/product_info.php?info=p1106_Gumowe oczko ochronne do serv Ko Propo.html&XTCsidc5dc1603647a8b55be6664929074c3
Jakub Jewuła pisze:

albo w naprawdę większych ilościach ..tez podkładki i przepusty amortyzacyjne:
http://www.elementyadsys.pl/-c-69.html
Jak już wszyscy sie wypowiedzieli to tera moja kolejka silentblock - od etymologia = cisza , wytłumienie i dalej blok

Jerzy pisze:

dobre ... :)

Dowod na to, ze czlowiek z glodu nie umrze jesli tylko mu sie nie wpieprzac w parade...