[Newbie] Dodanie gyro do helikoptera.

Córka zażyczyła sobie helikopter na gwiazdkę, nie mając doświadczenia kupiłem jej "coś".
Niestety zraziła się, bo maszyna nie ma gyro i trudno nią sterować. Dokładnie jest to taka maszyna: http://allegro.pl/show_item.php?item 1152754 Niestety przed świtami było znacznie drożej.
Rozebrałem helikopter, ma on procesor sterujący czterema silnikami za pomocą czterech tranzystorów MOS. Zastanawiam się, czy do takiego prostego układu można dodać gyro np. takie: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20020
Nie znam się na modelach, ale z elektroniką radzę sobie bez problemów.
Andrzej
Żyroskop z linku jest przeznaczony do heli z wirnikiem ogonowym i właśnie jego pilnuje. W przypadku tej zabawki trudno będzie o stabilny lot, zresztą wszystkie heli są mało stabilne.
W dniu 2010-02-17 18:13, Wiesiek3d pisze:

Dopiero coś takiego jakoś lata:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25548
W dniu 2010-02-17 18:20, Wiesiek3d pisze:

Dziękuję za informację, szkoda trochę, że wcześniej się nie popytałem, ale tak to bywa w tym przedświątecznym amoku...
Andrzej

popytałem,

Kup córce jak juz lame 3-4 ale to dwuwirnikowiec lub jakieś microheli np.walkerę 4#3 jednowirnikowy obydwa maja zyra