Jak sie nazywal rosyjski magazyn modelarski?

Czy ktos wie jak sie nazywal rosyjski magazyn modelarski ktory bylo morzna dostac w latach 80? Ja nie szukalem go az dopiero teraz i nawet nie wiem czy jeszcze jest publicowany.

Dzieki za odpowiedz.

Henryk M.

Reply to
hmalib

Witaj hmalib,

W Twoim liście datowanym 12 października 2003 (20:05:38) można przeczytać:

hyc> Czy ktos wie jak sie nazywal rosyjski magazyn modelarski ktory bylo hyc> morzna dostac w latach 80? hyc> Ja nie szukalem go az dopiero teraz i nawet nie wiem czy jeszcze jest hyc> publicowany. Czyżby chodziło Ci o "Modelist Konstruktor" ?

Reply to
Teos

o ile się nie mylę to "Modelist Konstruktor". Był jeszcze "Technika Maładioży"

:)

ehhh.. stare dzieje

pozdrówka

mRqS