Jak sie nazywal rosyjski magazyn modelarski?

Czy ktos wie jak sie nazywal rosyjski magazyn modelarski ktory bylo
morzna dostac w latach 80?
Ja nie szukalem go az dopiero teraz i nawet nie wiem czy jeszcze jest
publicowany.
Dzieki za odpowiedz.
Henryk M.
Reply to
hmalib
Witaj hmalib,
W Twoim liście datowanym 12 października 2003 (20:05:38) można przeczytać:
hyc> Czy ktos wie jak sie nazywal rosyjski magazyn modelarski ktory bylo hyc> morzna dostac w latach 80? hyc> Ja nie szukalem go az dopiero teraz i nawet nie wiem czy jeszcze jest hyc> publicowany. Czyżby chodziło Ci o "Modelist Konstruktor" ?
Reply to
Teos
o ile się nie mylę to "Modelist Konstruktor". Był jeszcze "Technika Maładioży"
:)
ehhh.. stare dzieje
pozdrówka
mRqS