Jaką taśmę do EPP?

Witam!
Kupiłem sobie ostatnio troche pianki EPP, chcę zrobić latające skrzydło. Jednak żadna taśma pakowa nie chce sie trzymac tego EPP, jak
wy to kleicie? Wyprobowałem co prawda ze 3 rodzaje tej taśmy, ale niektóre albo wcale nie łapią materiału, albo bardzo słabo.
Trzeba jakąś specjalną stosować? A może znacie jakąś stronę, gdzie będzie ładnie pokazane i wyjaśnione jak zamontowac silnik, serwa i inne, oraz jak to wszystko połączyc razem żeby działało?
Pozdrawiam, Przemo
Add pictures here
✖