jakie zastosować śmigło

model: Extra 300s z CMPro sprzedawana przez Wimarex, rozpiętość 165cm, waga
3.8-3.9 kg, silnik MVVS 15cm
zalecane śmigła to:
14/7, 15/9, 15/10
Które z powyższych w takim razie zastosować?
Pozdrawiam
Grzegorz
Reply to
Stosiek
jesli moge sie podczepic do watku :)
czy przy rozpietosci 1,65m ta extra to troche nie przyciezka jest??? prawie 4kg!! ja wiem ze na tym silniku poleci - 15ccm to kawal mocy i dzwi od stodoly by polecialy :) , ale mam teraz extre (tez ARF - ModelTech) ktora ma 1,3m i gotowa do lotu wazy 1,7kg - zatankowana! i przy ladowaniu np predkosc podejscia nie jest zbyt mala - oczywiscie tu ma tez do gadania profil (jego wysokosc) ale mimo wszystko :)
darek
Użytkownik "Stosiek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ca58i6$m0l$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
job95
Liczę że za ciężka nie będzie. Nie wiem jak mi ostatecznie wypadnie wagowo ale liczę że nie przekroczę tych wartości (dotychczas zawsze udawało mi się wyjść poniżej). Według producenta obciążenie powierzchni to 76-78g/dm2 więc chyba nie jest tak źle jak sądzisz.
No a podejście do lądowania to będzie trzeba odpowiednio daleko zrobić.
Użytkownik "job95" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:ca6g0r$1th$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
invalid unparseable