Jantar 2B

Na stronie Piotra Piechowskiego
w zak³adce z artyku³ami jest
opis modelu Jantar 2B. Nowa rzecz na tej stronie
Reply to
Roh
Witam Niez³y artykó³ :) Troszkê o¿ywi³ nieco zaniedban± a jednak bardzo dobr± stronê Piotra. Mam tylko takie ma³e pytanko - po co wypomopwywaæ balsast w locie ? A mo¿e pompki u¿ywa siê przed startem do 'dostrojenia' szybowaca? Pozdrawiam
Reply to
Piotr Piechota
Cześć,
ostatnio brak czasu spowodował opóźnienia w aktualizacji strony i pisaniu artykułów. Jednak jak chodzi o serwis fotograficzny, to jestem na bieżąco. Polecam zerknięcie w galerie! Jak widać także intensywne uczestnictwo w wielu imprezach modelarskich przyczyniło się do tego manka czasowego. Niedługo jednak pojawią się nowe informacje o VII Pikniku 2007, a potem w zimie pewnie uda mi się zaktualizować nieco szybowce - materiały zbierałem pilnie :-)
Wiesz, Roman już załatwia zgodę na latanie nad publicznością na Zarze. Jak będzie taki upał jak w tym roku, będzie musiał latać co 15 minut i robić orzeźwiający prysznic zgrzanej tłuszczy pilotów i widzów ;-) Byle tylko się Siemensowska pompka nie zagrzała ;-))
A teraz serio - znasz widok szybola podchodzącego do lądowania i ciągnącego za sobą smugę pyłu wodnego ze spuszczanego balastu? To taki wizualny efekt jest zaplanowany. Samo dobalastowanie w takiej małej ilości wody nie będzie miało raczej wpływu na własności lotne.
Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de
U¿ytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... [ciach]
A to znakomity pomysl ;))) . Nie dalo by sie ustanowic jakis dyzurnych lotow holownikow wg schenatu: wyczepienie szybowca -> woda-> publicznosc -> ladowanie -> start z szybowcem.....i tak w kolko...., strazacy maja takie sprytne kosze podczepiane od spodu do nabierania wody....;))))
Adam