kabel

"Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> napisal:
Nie wiem dokladnie o co ci chodzi, ale zobacz to. Moze tego szukasz?
Marek Popów Latajace RC
Reply to
Marek Popów
uzupelnienie - szukaj w akcesoriach do nadajników: USB interface do aparatur - HITEC / GRAUPNER / JR / FUTABA
Pozdrawiam Marek Popów Latajace RC
Reply to
Marek Popów
w <news:004e01c6614e$c2c6a720$0800000a@orle> Marek Popów napisał(a):
Ale czemu to takie drogie :D Kawalek kabla ;)
A chodzi mi dokladniej o kabel taki zebym mogl grac na kompie w fms-a itp :)
Reply to
Mati
skontaktuj siê z Pitlabem :)
U¿ytkownik "Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns97A7B034EB71Cmati@127.0.0.1...
Reply to
dzozi
Witam
"Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> napisał:
Właśnie do tego to służy. Nie jest to tylko kawałek kabla. Siedzi tam trochę elektroniki, chciaż rzeczywiscie jest to drogie. Ale pytałeś o sklep internetowy, to podałem linka.
Pozdrawiam Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów
Uzytkownik "Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> napisal w wiadomosci news:Xns97A780042BDCFmati@127.0.0.1...