Klapy do lądowania

Dostałem tartaczka pn. " Pilatus porter " . Jego parametry: Rozpiętość 1200 Waga ok.650 g. napęd GWS 400 z przekładnią 3:1 Ster kierunku , wysokośći i lotki .

Będę budował z napędem bezszczotkowym mam silnik HCS C 120W Na RC -Groups znalazłem wątek o budowie dokładnie tego zestawu - ale autor opisuje ze zdjęciami dodatkowe wykonanie klap do lądowania . Waga zwiększy się o ok.15 g. / 1 mikroserwo / a robocizna o min dodatkowe

15 roboczogodzin .
: Czy to się opłaca ? Czy klapy przy tak małej pow.nośnej rzeczywiście zmniejszają prędkość lądowania i dodają siły nośnej ? Zbyszek
Reply to
zbyszek9