Kolejne pytanie

Wiem, że ostatnio męczę pytaniami ale niedawno wróciłem do modelarstwa po
kilkuletniej przerwie i chcę się trochę podszkolić, bo jak do tej pory to
robiłem modele prosto z fabryki. A teraz chciałem się pobawić trochę
śladami eksploatacji i tutaj pytanie do grupowiczów: czy znacie jakies
linki do stron, na których opisują jak zrobić takie ślady najlepiej ze
zdjęciami. Czytałem kilka książek i piszą tam, że trzeba użyć jakichś
suchych pasteli i efektu suchego pędzla. Jakby ktoś znał jakieś strony,
gdzie opisują ww. techniki to byłbym wdzięczny.
Reply to
Piotr Peszt
U¿ytkownik "Piotr Peszt" snipped-for-privacy@poczta.fm.usunto> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.tdi.pl... [ciach]
poczytaj i obejrzyj: