Kolejne kartki z kalendarza

Zaniedba³em Was ostatnio okrutnie dlatego od razu dwie kartki - spó¼niona
marcowa i dodatkowo kwietniowa. Dostepne oczywi¶cie na mojej stronie.
Reply to
Jaroslaw Manek
U¿ytkownik "Jaroslaw Manek" snipped-for-privacy@isp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d1a2i6$a6s$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Spoko i takich nikt nie pobiera Ale dzieki za wysilki
dr Morgus
Reply to
dr Morgus
Synek, to Twój drugi post na grupę - i juz tak mocno?
Jacek.
U¿ytkownik "Jacek." snipped-for-privacy@CIACH.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@CIACH.pl...
Spoko, nie takich prze¿yli¶my;-))
Reply to
Jaroslaw Manek
BTW - jak klikam na kalendarz, to wyświetla mi się: Sorry... This page doesn't exist.
Reply to
Piotr Konopka
Ee, wiosna idzie, wszyscy łażą rozkojarzeni. Kłopot byłby, gdybys dostał: "Sorry... This month doesn't exist" :)
Jacek.
U¿ytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d1bdtv$ugc$ snipped-for-privacy@as1-38.poznan.dialup.inetia.pl...
Khem, tego... administratorowi wszystko chodzi. Nawet jak modu³ jest nieaktywny.;-)) Poprawi³em, ju¿ powinno dzia³aæ.
Reply to
Jaroslaw Manek
U¿ytkownik "Jacek." snipped-for-privacy@CIACH.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@CIACH.pl...
To nie jest moj drugi post na grupe i synkiem chyba tez nie jestem a jesli juz to mamisynkiem
Reply to
dr Morgus
Użytkownik dr Morgus napisał: [..]
Twoje zachowanie wyraznie na to wskazuje
mamiNsynkiem jak juz
PLONK warning
Reply to
AlexY