co lepsze z dwojga zlego?

Wiem, ze oba to dla wiekszosci nieporozumienie, ale...
Co lepiej kupic do prob w zabawe z lataniem
- Hitec Ranger 2N czy Sanwa DASH SABER ?
Chodzi mi glownie o niezawodnosc (w stosunku do ceny), dostenosc czesci
zamiennych, serwis, dostepnosc akcesoriow itp.
Reply to
sector
U¿ytkownik "sector" snipped-for-privacy@osw.NOSPAM.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c6nnjj$4j9$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Dlaczego z dwojga z³ego??? Jak na radyjka dwukana³owe oba s± dobre , ale 3 kana³y sa jeszcze lepsze. Mo¿e pomy¶l o Rangerze 3 ??? Jakby¶ chcia³ posterowaæ silnikiem - warto.
Pozdrawiam, Pawe³ Ubysz.
Reply to
invalid unparseable
Witam !
Ju¿ kiedy¶ toczy³a siê dyskusja na temat ilo¶ci kana³ów potrzebnych do latania i niestety minimum to 3, na 2 da siê lataæ ale jest to rozwi±zanie dla dosyæ do¶wiadczonego pilota a je¶li siê takim nie jest to taniej wyjdzie do³o¿enie na 3 ch aparaturê ni¿ na naprawy po lataniu z dwoma kana³mi ;-) ... Ja mia³em Hiteca 2 i nie narzeka³em, aparatura dzia³a³a poprawnie ;-)
Pozdrawiam Andrzej D.

U¿ytkownik "sector" snipped-for-privacy@osw.NOSPAM.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c6nnjj$4j9$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Ajek6
:o) Wiedzialem, ze zacznie sie o kanalach ;o)
Zakladamy jednak, ze wybor jest tylko pomiedzy tymi dwoma. Prosze o odpowiedzi jak w glownym pytaniu.
Reply to
sector
Zna ktos adres strony firmy Sanwa? Google milcza....albo firma zainwestowala kupe kasy, zeby jej nie bylo widac w necie.
Reply to
sector
Witam!
sector wrote:
Jest jeszcze Yahoo i wiele innych wyszukiwarek..... :o) mi zajelo to 1 minute i 43sekundy ;o))))))))
Arcimek
he, he bo Sanwa nazywa sie tak naprawde Airtronic
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
naprawde nie ma i okazuje sie ze sprzedaje czyis spzret ze swoja naklejka, lub sama sie maskuje pozwalajac spzredawac swoje produkty z innymi naklejkami?
Reply to
sector
Prezentujesz spiskowa teorie dziejow. Po prostu Airtronic na rynku europejskim uzywa innej marki/nazwy. To wszystko.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
;o)
ale powinien zrobic wlasna strone dla tej nazwy/marki w europie. Bylo by to wygodniejsze i zwiekszylo prestiz ;o)
Reply to
sector
Hej
Ja kiedys mia³em Rangera, có¿ mogê powiedzieæ, super zasiêg, bezawaryjno¶æ, naprawdê ca³kiem niez³e radyjko je¶li patrzeæ oczywi¶cie na t± klase radyjek na rynku, z ³ezk± w oku wspominam t± aparaturkê i mo¿e dlatego ca³y czas tkwiê w Hitecu. Pozdrówka LarsD

LarsD