kompresorki do aerografów

witam.

kiedyś hauptman napisał:

[cytat mode on]

Jeśli jesteś z Warszawy, lub masz tu znajomych polecam sprężarki robione przez p. Majkowskiego. Tel. 8428801, ul. Żegiestowska 15 Warszawa- Sadyba. Obecna cena 120 zł. Sprzęt tani, a dobrze zrobiony. Uzywam go od 5 lat i ani razu się nie zawiodłem.

[cytat mode off]

Własnie rozmawiałem z tym panem, nazywa się MajEWSKI, kompresorki ma obecnie w cenie 150zł. Reszta się zgadza.

Reply to
Freeman

Użytkownik Freeman napisał: [..]

poprosze o wiecej szczegolow na temat sprzetu zasilanie, cisnienie, pojemnosc zbiornika, typ kompresora, wymiary, dostep do czesci zamiennych i co tam moze byc przydatne. jako ze informacje te moga byc przydatne szerszej rzeszy to najlepiej odpisz tu

Reply to
AlexY

AlexY napisał(a):

Sprawa wygląda tak: jest sobie silnik z zamrażarki, od niego wychodzi wylot, na którym jest manometr i regulator ciśnienia. wszystko zamontowane na deseczce (razem z włącznikiem), kabel zasilający do inst. 220V, uchwyt do wygodnego przenoszenia.

Zbiornika wyrównawczego jako-takiego nie ma (jest wbudowany w silnik), ale ofkoz można dorobić. Wczoraj odpaliłem ten sprzęt i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony. Pracuje cichutko i daje odpowiednie ciśnienie. Co do części zamiennych, to p. Majewski produkuje te kompresorki już 20 lat, i miał przez ten czas 2, może 3 zwroty (w takim wypadku wymienia kompresorek na "nowy" bez żadnych targów. Ta konstrukcja nie ma prawa się zepsuć, bo w normalnym cyklu pracy ten kompresor pompuje około 20 atm, a do malowania aerografem jest potrzebne ciśnienie 2-3 atm, czyli około 10 razy mniejsze. Pobór prądu prawie żaden, cisza, spokój... malowanko :)

Reply to
Freeman

AlexY napisał(a):

[...]

Zapomniałbym dodać... wylot jest zrobiony "na ostro", czyli nie ma tam żadnego gwintu, końcówki, etc. Po prostu rurka.

Reply to
Freeman

AlexY napisał(a):

[...]

Końcówka wylotu zrobiona "na ostro" (żadnego gwintu, przejściówki, nic)...

Reply to
Freeman

Użytkownik Freeman napisał:

[...]

prawde powiedziawszy spodziewalem sie czegos innego, kompresor z lodowki to sam potrafie wykonac :)

a jak rozwiazany jest problem plucia olejem - to jest ich najwieksza zmora

Reply to
AlexY

AlexY napisał(a):

zamontowałem filtr paliwa z daewoo tico i po problemie.

Reply to
Freeman

Użytkownik Freeman napisał:

tak to i ja mialem, filtr od jakiejs ciezarowki, duzy, z metalowa siatka w srodku z drobnymi oczkami a i tak mgielka oleju sie wydobywala pomogla dopiero bibula wcisnieta w wezyk ale sporo cisnienia sie tracilo

no nic, i tak po raz drugi koleje zyciowe zmusily mnie do zawieszenia jakiegokolwiek hobby na kolku na czas nieokreslony to dalej juz sobie tematem nie zaprzatam glowy

pzdr.

Reply to
AlexY