ładowarka od lamy

Witam! Czy mo┐na │adowaŠ inne pakiety │adowark▒ od lamy? Czy mo┐na u┐ywaŠ nadajnika jako │adowarki pod│▒czaj▒c ten zasilacz z kompletu?
Pozdrawiam!
Add pictures here
Ôťľ

Tak pakiety li-pol 2 i 3 celowe, przy zachowaniu parametrów opisanych na ładowarce (bodaj max. 750mAh).

Tego pytania do końca nie rozumiem. ja przy swoim komplecie nie miałem ładowarki do nadajnika.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Ach! Ju┼╝ wiem! Chodzi o to, czy czarny zasilacz, kt├│ry normalnie pod┼é─ůcza si─Ö do zielonej ┼éadowarki mo┼╝na pod┼é─ůczy─ç do nadajnika... Chyba tak. To zasilacz 12V, wi─Öc nic strasznego si─Ö nie stanie.
--
Lukasz
N 50 05' 04"