Laik prosi o pomoc - scamoch贸d klasy C5

Witam
Kompletnie nie jestem w temacie. Z modelarstwem, i to nie samochodowym ale lotniczym RC, sko艅czy艂em 12 lat temu. A teraz przyszlo mi serwisowa膰 model
samochodu. Na kierowce nie mam co liczyc bo to dzieciak, chce tylko je藕dzi膰 :))) Model to Carson C5 chassis (skala 1:5) silnik 23cm3. Potrzebuj臋 kilku cz臋艣ci w tym 偶ebatk臋 biorcz膮 40偶eb贸w. Gdzie tego szukac w Polsce? Przeszuka艂em internet i widze 偶e ta skala jest u nas niepopularna. Mo偶e macie jakies namiary na sklepy lub innych fascynat贸w tej klasy?
Pozdrawiam Bio.