Latanie w Krakowie

Witam. Będę 4 dni służbowo w Krakowie.Jakie są możliwości spokojnego polatania (elektroszybowiec 2m) w tych okolicach. Pozdrawiam Paweł S.

Reply to
pawels13WYTNIJTO

Witam. Byłem w sobotę,w południe, w miejscu zwanym śmietnik.Oprócz mnie był jeszcze jeden miejscowy modelarz ale wkrotce odjechał.Termika była bezchmurna ale dosyć mocna więc można było wysoko polatać .W pewnej chwili z kierunku pół.-zach. przelecial na niskiej wysokości pasażerski Boening.Trochę mnie to zaskoczyło bo lotnisko Balice jest dosyć daleko.Nie macie z tym problemu bo jeżeli tak jest to nie jest to dobre miejsce do latania. Pozdrwiam Paweł S.

Reply to
pawels13

Nie ma to jak mieć umowę(nawet nie pisaną) Pozdrowienia Paweł S.

Reply to
pawels13