Link do schematu odbiornika Hitec HFS 04MI+

Witam. Poszukuję schematu do w/w odbiornika. Szukałem ale chyba źle bo nie znalazłem. Odpadł elektrolit nawet nie wiem kiedy.
Odbiornik nadal działa niektórzy piszą, że można się bez niego żyć ale kto pyta nie błądzi. Oznaczenie elektrolitu "88Y4" Na zdjęciu widok wybebeszonego odbiornika z pustym miejscem po elektrolicie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/543361a3dc668625.html Pozdrawiam cyfrac

no ale w czym rzecz ?
polaryzację możesz zmierzyć na płytce miernikiem
pojemność na elekotrolicie (no chyba, że nie ma; dasz zdjecia ?)
dokup, wstaw, z bani
PMK
Witam pewnie taki jak tez obok do tłumienia zakłóceń Marek S

Witam. Nie jestem elektronikiem dla mnie ciemna magia. Na elektrolicie obok wydrukowano: 6,3V oraz 220mF. Ten który odpadł ma wytarte napisy pewnie długo kołatał się w rytm wibracji. Na wierzchu oba mają wytłoczone takie same napisy. Czy jest pewność, że drugi elektrolit w kolejności jest tej samej wartości? Czy takie elektrolity są łatwo dostępne? Czy dla elektronika takiego od TV nie posiadającego schematu odpowiednie wlutowanie (polaryzacja) nie będzie problemem?
Pozdrawiam cyfrac - zupełnie ZIELONY nie elektronik.
Pozdrawiam. Ten odpadnięty można np. zmierzyć miernikiem pojemności, teraz nawet ręczne multimetry mają taką możliwość, aby tylko dotknąć do punktów gdzie były nogi.
Pozdrawiam Andy

Sprawdzilem w swoim, jest taki sam jak ten obok : 220uF 6,3V. Biegunowosc jest narysowana na laminacie pozdr Darek