los pzl 37

Witam bardzo bardzo pilnie potrzebuje planow losia PZL 37. Jelsi ktos
jest w posiadaniu to moge zaplacic za ksero i przeslanie go do mnie :)
jelsi bedzie taka koniecznosc albo jelsi ktos ma na kompie to prosilbym
bardzo o przslanie na maila.
Reply to
Mati
Uzytkownik "Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> napisal w wiadomosci news:Xns97C37FEA0DE41mati@127.0.0.1...
mati , a ile modelow juz zbudowales i oblatales??? Bedziesz budowal Losia?

Reply to
tomla
w <news:e474uo$4jv$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> tomla napisał(a):
nie ja tylko moj tata ze mna :) a on jest modelarzem od 11 lat i do tego z wujkiem ktory pracuje jako modelarz :) a sam latam od 5 lat i buduje :)
Reply to
Mati
w <news:e47do9$pd$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> AlexY napisał(a):
Niekoniecznie :) najabrdziej zalezy mi na ym zeby stal sobue gdzies dosc duzy los :D
Reply to
Mati
w <news:Xns97C37FEA0DE41mati@127.0.0.1> Mati napisał(a):
Aaa i jeszcze plany dromadera jesli ktos ma :)
Reply to
Mati
w <news:e4aool$53a$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Lukasz napisał(a):
Sa, ale nie dzilaja :)