magnesy - Alex demiurgiem segmentu rynku PC ;-)

Dnia 2004-04-02 10:43, Użytkownik kojot napisał:

spóźniłeś się, to chyba miało pójść wczoraj :)

Reply to
Jakub Witkowski

Witaj Krzysztof

Brawo!! Jesli zorganizowales ta akcje (podobnie jak ja) niekomercyjnie, to dostaniesz honorowe czlonkowstwo w naszym klubie :-) (co wiaze sie z paroma korzysciami :-))

Daj znac, czy tak bylo.

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight
Reply to
krall (khpmodel

no kurde - tydzien od ogloszenia na liscie to faktycznie krotko ..... A duzo potrzebujesz?

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Ja tez potrzebuje! :)

5x5x1 N50 .... ze 100 sztuk (a po ile?)

:)

MM

Reply to
mifau

Na zamowienie grupowe sie nie zalapales, znow ze zdziwieniem skonstatuje, jak niektorzy po lebkach przegladaja grupe. Jednak 13 osob sie jakos wyrobilo z zamowieniem

Pozostaje ci www. magnesy.pl .........

100 nie mam w prywatnym zapasie
Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Dobra, dobra :) Przeciez swiezy jestem na tej grupie, wiec moge popelniac czasem bledy :)

A skad zamawialiscie?

No wiem....tak bede musial zrobic.

Pozdrawiam

MM

Reply to
mifau

Witajcie

Az milo patrzec, co zrobilo sie z takiego malego i niewinnego projektu :-) Ci z Was, ktorzy przerabiaja silniczki i gotowin sa do opublikowania rezultatow (zarowno pozytywnych jak i negatywnych) na naszej stronie sa serdecznie zapraszani do przylaczenia sie do Projektu. Szczegoly znajduja sie na stronie "Projekt Grupowy" na

W miedzyczasie stajemy sie nie tylko w Polsce punktem referencji dla kolegow przerabiajacych silniczki, i im wiecej doswiadczen zgromadzimy, tym lepiej. Warunki sa bardzo proste, dodatkowo wymagamy kultury i kolezenskiego podejscia na naszym forum i to wszystko. Strona rozwija sie chwilowo troszke wolniej, bo jestem na koncu swiata z zalosnym dostepem do netu, ale za 3 tygodnie...... W miedzyczasie pozdrawiam lakomie spogladajac na zepsuta suszarke do wlosow :-)

Alex

PS: Moj adres to rcflight w domenie gmx kropka DE (nie tak jak w glowce mojej wiadomosci)

Reply to
Alex