[ RC ] Marki - analiza kretobicia

Witam ! Analiza "Czarnej Skrzynki" mojego Twinstara zrodziła pewne pytanie. Skrzydło tego latadła mocowane jest dwoma plastikowymi śrubami. Przednia "główna" jest wkręcana w solidną metalową tuleję druga pomocnicza w drewniny klocek. Oględziny skrzydła pokazały, iż tylnia jest idealnie skoszona w drewienku, a przednia (która od początku moim zdaniem zbyt krótka - wystająca 6mm ) nawet nie draśnieta. Pytanie do Wojtka i Alexa, którzy widzieli zachowanie TS przed kretobiciem. Czy taka "wypieta" śróba mocowania skrzydła spowodować mogła takie wariacje w locie. Muszę oszacować - czy błąd pilota czy mechanika.

Pozdrawiam. PiotrCh

Reply to
PiotrCH
.

ja niestety nie obserwowalem tego lotu i nidzialem wypadku :-( Nie mam wiec zadnych wartosciowych zeznan dla komisji :-)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Witam Alex, poprosilbym o maila na priv (bo juz nie wiem na jaki adres do Ciebie pisac). Chcialbym troche wiecej info na temat zakupu Risera :) Kasa juz prawie jest ale nie bardzo wiem jak to sfinalizowac (dzwonic i zamawiac po angielsku?). Moze masz kontakt do kogos w .DE komu moglbym przeslac kase i wyslalby mi bez zadnego papierka w srodku (mam nadzieje ominac niejako clo) :)

Reply to
Paweł 'filek' Fidler
Reply to
Wojciech Komorniczak

Witaj

Aktualny adres w drodze na priv

pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

PCM jak PCM, ale jak mamy wiecej czasu to na pewno spalinka rulez!!!!! Jak mamy godzine to skrzydelko w bagazniku jest dobre do treningu, ale do relaksowego latania..... nie ma jak metanol :-)

pozdrawiam wszystkich

Alex

Reply to
rcflight
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Podtrzymuje to, szybowiec to fantastyczna sprawa jak masz duzo czasu i jest termika. Jak masz duzo czasu i nie ma termiki to spalinka a jak ani ani to skrzydelko :-)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight