metalowa zębatka

Witam

Mam nieduży model samochodu terenowego AWD, ładnie jeździł aż nie sciąłem zębów w przekładni. No cóż niedokładne dokręcenie silniczka po jego wymianie i kilka zębów już nie ma :(

Jest to samochód Nikko Jeep "BOSS"

Mam pytanie, jest to kółko zębate, metalowe, połączone bezpośrednio (nit?) z drugim mniejszym także zębatym, a we wspólnej osi jest otwór do mocowania.

Czy takie elementy da się gdzieś dorobić/ kupić/naprawić czy model jest już historycznym eksponatem?

pzdr zbyszek

Reply to
Zbyszek

Można dorobić, polecam poszukać firm zajmujących się elektrodrążeniem drutem (ew. cięcie laserem - mniejsza dokładność ze względu na minimalny promień)

Pozdrawiam Hrabioz

Reply to
hrabioz

napisz do kolegi Ludomir Rogalski snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

jego elementy wykonane są lepiej niz profesjonalnie. zna sie na tym co robi i oto chodzi ;) sam dorabiał mi kilka zeczy - poprostu "palce lizac"

ktos ma podobny problem na grupie teraz i jak bys sledził uwaznie wiedział bys do kogo napisac.

napisz do niego maila - nie zaszkodzi

Pozdrowienia

----- Original Message ----- From: "hrabioz" snipped-for-privacy@o2.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, August 30, 2004 11:48 PM Subject: Re: metalowa zębatka

Reply to