Szyba samochodu

Z czego dorobic przednia szybe modelu samochodu ?
Szybka jest dosc duza model w skali 1:8.
W pudelku jest orginalna ale niestety porysowana.
Reply to
elmo
W 1:8 to chyba nie wyjdzie, ale w 1:72 dorobiłem szyby do modelu BM-13 (Katiuszy) produkcji PST (nie było w zestawie wogóle) z folii do drukarki laserowej. Wyszła całkiem przywoicie. A robota była banalnie prosta - dociąłem kawałek ciut większy od rozmiaru okna i przykleiłem od wewnątrz do ścian szoferki. Wiem, powinna być "na sztorc", ale nie miałem koncepcji jak to zrobić. Obawiam się że w 1:8 nienajlepiej by to wyglądało... Gdybyś jednak póbował to nie używaj folii do drukarki atramentowej - jest mniej przeźroczysta od tej do laserki.
Reply to
Michal Grodecki
Jakiej to jest mniej wiecej grubosci ?
Reply to
Kopajt ;-
U¿ytkownik "elmo" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c4u4jr$giu$ snipped-for-privacy@uranos.cto.us.edu.pl...
Jezeli nie jest bardzo porysowana (w znaczeniu rysy nie sa g³ebokie) to mozna ja probowac odrestaurowac. Napisz wiecej sczegolow. pozdrawiam Tomek
Reply to
Siodlo (TS
Jakies 2-3 mm.
Reply to
elmo
Raczej nie da rady bo na dole jest pekniecie a rysy to cos jakbys przejechal okolo 1cm2 papierem sciernym, duzo drobnych plytkich rys.
Reply to
elmo
Polecam rozejrzenie sie za jakas agencja reklamowa, ktora zajmuje sie wycinaniem liter z tworzywa sztucznego - powinni miec taka grubosc plexi
Reply to
Kopajt ;-