Miniaturowe silniczki krokowe

Z glebin modelarni ...

P> Witam,

P> Poszukuję miniaturowych silniczków krokowych do poruszania modelem. P> Znalazłem coś takiego P>

ale to w Germani P> najbliżej można kupic i pewnie za jakąś kosmiczną cene - nie wiem.

P> W każdym razie czy ktoś z szanownych kolegów posiadawiedzęgdzie można w P> naszym kraju coś takiego zanabyć?

P> Maksymalny rozmiar silnika jaki potrzebuje to średnica 17mm a długość 28mm P> (3 sztuki) oraz średnica 12mm i długość 20 mm (3 sztuki)

P> Z góry dzięki za wszelkie info.

Hejka Nie wiem jakie dokladnie maja wymiary, ale polecal bym pokukac po stacjach dyskow 3,5" od komuterow. Stare uszkodzone stacje mozna dostac po omisjach i sklepach komuterowych za grosze. A sa w nich taki emale silinki krokowe do przesuwu glowicy. Ale jak mowie nie znal wymiarow tyh silniczkow, trzba by sprawdzic.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper