naca 0018

witam potrzebuje dla kolegi informacji na temat profilu naca 0018 a potrzebuje on wykresy zdaje sie cm cl i cd. jesli ktos moglby pomoc to bylbym bardzo wdzieczny. szukalem tego w necie i tylko co znalazlem to fakt, ze nie tylko ja tego poszukuje...

z gory dzieki za odzew

Reply to
pikul

To mało znalazłeś (podejrzewam lenistwo).

Wstukaj w google.com ciąg 'naca0018', a w uzyskanych wynikach na pierwszej stronie znajdź ciąg 'cyberiad'.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

w <news:c5m86l$gbs$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>

Kacper Perschke napisał(a):

a tam od razu lenistwo w każdym razie on szukał, ja szukałem a znaleźć faktycznie jest tak prosto. dzięki. mam nadzieję, że o te cyferki mu chodziło

Reply to
pikul

witam ponownie a jednak sie wyjaśniło - po prostu on potrzebuje tego dla liczb rejnoldsa 6000000, a takiego nie ma na tej stronie

Reply to
pikul