OFERTA PRACY

Panowie poszukujemy człowieka z Bydgoszczy lub okolic do pracy w serwisie naprawy sprzętu fotograficznego. Wiem, że nie jest to może odpowiednie
miejsce na takie ogłoszenie, ale szukamy człowieka ze zdolnościami manualnymi, czującego tematykę mechaniki precyzyjnej, najlepiej elektronika z wykształcenia. Mile widziana umiejętność pracy na tokarce i frezarce. Szeroki zakres wymaganych umiejętności i poczucia estetyki wykonywanej pracy podyktowany jest dużym zakresem pracy wykonywanym przez firmę w której pracuję. Stąd moje uderzenie w środowisko modelarzy :-) . Kontakt tel. 604 804 333

Witam Wszyscy porządni i bezrobotni już wyjechali. Próbuj w Anglii lub Szkocji. Ostatni gasi światło. Pozdrawiam Władek Jarochowski

Gdzies ostatnio zasłyszałem, że "Jak zbadali naukowcy, ok. 30% Polaków pracuje w stresie"..."a reszta w Anglii".
--
Lukasz
N 50 05' 04"