Off Topic - Galerie na Waszych stronach

Czesc Grupowicze,
Mam do Was pytanko o to jak robicie galerie na Wasze stronki. Macie jakies
programiki (najlepiej free) do ich tworzenia a moze robicie to po prostu
recznie? Bo ja mam problem z jednym programem (DigiPhotoGallery), ktory mi
sie sypie podczas tworzenia galeri. Chodzi glownie o to ze mam zdjecia
robione cyfrowka i zajmuja one troche wiecej niz troche a przeciez zdjec,
ktore maja kolo 1MB nie bede pakowal do galeryjki. I wlasnie taki programik
to powinien robic.
Sorki za zawracanie glowy ale chcialem sie dowiedziec jak to u Was jest.
Z modelarskimi pozdrowieniami - Pawe³ "Klipa" Bednarczyk -
--> Hobby --> Modelarnia
Reply to
Pawel "Klipa" Bednarczyk
Ja robiłem ręcznie, ale to rzeczywiście zajmuje tyle czasu, że nie byłbym w stanie czasowo wstawić tego wszystkiego "na piechotę". Używam teraz znakomitego programiku "Slide Show Wizzard", należącego do darmowych "Power Toys for Windows XP" (do zassania ze stron MS). Wadą tegoż jest fakt, że nieliczni zwolennicy "Ognistego Lisa" niestety nie widzą tych galerii... "Godzilla" też przy nich pada. Nie wiem jak Opera sobie z tym radzi.
Próbowałem także robić galerie IrfanView i Photoshopem, ale wszystko to wymaga prawie tyle roboty co na piechotę.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotrp_de
Dnia 10-11-2004 21:30, Użytkownik Pawel "Klipa" Bednarczyk napisał:
Witam! Chciałem posłać Ci na priv taki program ale nie przyjmuje adresu. Zainteresuj się programem Web Picture Creator. Znajdziesz też do niego polski plik językowy. Program free, sam tworzy galerie. Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Mariusz
Witajcie ponownie, Dziêki Wam za pomys³y. Skorzysta³em ju¿ z programu Mariusza i tworzê galerie :) Jak na moje potrzeby ten programik mo¿e byæ. Thx Mariusz. Kiedy¶ tworzy³em galerie te¿ rêcznie na przyk³ad za pomoc± Corela i tego co by³o pod rêk± :P ale to ju¿ nie te czasy ;) Wiem ¿e moja stronka bêdzie wyglada³a jak miêso mielone z tymi róznymi galeriami ale nie o to chodzi :D Pozdrawiam serdecznie - modelarskim howgh - Pawe³ "Klipa" Bednarczyk
Reply to
Pawel "Klipa" Bednarczyk
Polecam darmowy programik JAlbum
. Du¿e mo¿liwoœci w tym ró¿ne wersje jêzykowe, wsparcie dla EXIF, wiele szablonów wygl¹du galerii itd.
pozdrawiam Krzysiek
Reply to
Halibut
Użytkownik Piotrp_de napisał: [..]
konkretnie pada java a uzywam takiej ladnej... sunowskiej...
Reply to
AlexY
dobry pomys³. :-)
je¶li chodzi o zmniejszanie "ciê¿aru" fotek, polecam ACDsee
podobno te¿ ma jaki¶ engine do robienia galerii internetowych, ale nie korzysta³em
Reply to
batched
Witam!
batched wrote:
To ja doloze jeszcze IrfanView
Darmowy (dla prywatnego uzytku) ze sporymi mozliwosciami.
Reply to
Arcimek
Kacper Perschke