Off Topic - Galerie na Waszych stronach

Reply to
Pawel "Klipa" Bednarczyk

Ja robiłem ręcznie, ale to rzeczywiście zajmuje tyle czasu, że nie byłbym w stanie czasowo wstawić tego wszystkiego "na piechotę". Używam teraz znakomitego programiku "Slide Show Wizzard", należącego do darmowych "Power Toys for Windows XP" (do zassania ze stron MS). Wadą tegoż jest fakt, że nieliczni zwolennicy "Ognistego Lisa" niestety nie widzą tych galerii... "Godzilla" też przy nich pada. Nie wiem jak Opera sobie z tym radzi.

Próbowałem także robić galerie IrfanView i Photoshopem, ale wszystko to wymaga prawie tyle roboty co na piechotę.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

Dnia 10-11-2004 21:30, Użytkownik Pawel "Klipa" Bednarczyk napisał:

Witam! Chciałem posłać Ci na priv taki program ale nie przyjmuje adresu. Zainteresuj się programem Web Picture Creator. Znajdziesz też do niego polski plik językowy. Program free, sam tworzy galerie. Pozdrawiam. Mariusz.

Reply to
Mariusz
Reply to
Pawel "Klipa" Bednarczyk

Użytkownik Piotrp_de napisał: [..]

konkretnie pada java a uzywam takiej ladnej... sunowskiej...

Reply to
AlexY

To ja doloze jeszcze IrfanView

(dla prywatnego uzytku) ze sporymi mozliwosciami.

Reply to
Arcimek

Kacper Perschke