Przepraszam kolegów !Off topic !!

Pozwoliłem sobie na udział w wątku o egzaminach na pilota czy cos takiego . Jest to bardzo długi list z cytatami więc proszę o wybaczenie . Czasami nie mogę się powstrzymać przed zmuszeniem do lądowania na twardym gruncie współkolegów doli i niedoli modelarskiej nie mówiąc o rodakach.

Reply to
Roman B

Użytkownik Roman B snipped-for-privacy@kr.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bnoe6u$9ad$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Wykład jest super :)))))))), jesli chodzi o moja osobe to akurat w tych dwuch tematach doswiadczam lojenia mojej skóry . Jako pilot i jako pilot modeli :))

Pozdrawiam

Andrzej

Reply to
Andrzej Kostkiewicz