Pakiety zasilające i temperatura

Witam

Może Ktoś mnie uświadomi?

  1. Czy pakiety rozgrzewają się w wyniku ciepła Joula I^2*Rwew czy ciepło pochdzi również z reakcji chemicznych?
  2. Czy to normalne że pakiet z Sanyo 500AR przy prądzie rozładowania 1.6 A staje się dość ciepły. A przy prądzie 1A też się rozgrzewa. Z danych katalogowych Rwew = 9 mOhm (dla 1kHz nie wiem ile dal prądu stałego) P = 8 * 9 mOhm * 1.6A = 0.12 W to nic nie rozgrzeje.

Pozdrawiam Piotr Piechota

Reply to
Piotr Piechota

Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" snipped-for-privacy@SKASUJTOreebok.pl napisał w wiadomości news:bk93q3$li0$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

(...)

Witam Chodziło mi o rozgrzewanie w czasie rozładowania. A do ładowania używam źródła prądu stałego 2A budziaka i miernika uniwersalnego. Punkt Infleks rozpoznaje moja "ładowarka" dzięki inteligencji wbudowanej w osobę nadzorującą proces ładowania :) . (budzi nastawiam na 13 min, jak zadzwoni to obserwuję napięcie na mierniku i wyłączam gddy trzeba)

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Piechota