pakiety z NiMh

Koledzy na pewno sie orientujecie, czy akumulatorki nimh sklecone w pakiet nadaja sie do latania? mam na mysli takie akusy o pojemnosci 2300 mAh i wielkosci paluszka. Na pewno wiecie, jakie prady rozladowania wytrzymuja, moze ktos podpowie?

pozdrawiam zilo

Reply to
ziller

Do jednej 400-tki być może tak. Ja próbowałem taki pakiet w Twinstarze (2 x 400, 15-17A) i go po trzech cyklach usmażyłem :(

Reply to
Piotr Konopka
Reply to
Skazoo Bemowo RC

No teraz to już też to wiem :D To był eksperyment w początkach mojego latania dwa lata temu. Tak jak wielu początkujących kolegów miałem nadzieję na ... cud ?

Z drugiej strony w obecnej chwili nie bardzo jest chyba sens używać tych konsumenckich AA skoro solidne KAN-y 2000 można kupić w A-W po $1.95. I pociągnąć z nich spokojnie 30A.

Reply to
Piotr Konopka

Generalnie NiMh powinno sie ladowac pradem 1,5C wiec KAN 1050 1,5A , ale mozna czasami do 2A pociagnac, choc pewnie ich zywotnosc bedzie nieco krotsza. Z prostego wzoru wychodzi, ze KAN 1400 mozna ladowac spokojnie 2A, a czasem nawet do 3A.

Reply to
sector

np tutaj

mRqS