Płaskie łóże pod 7,5ccm

Hejka,

Jak wiadomo, spalinowy silniczek 7,5ccm ma już swoją moc, a ja chcę go zaprzęgnąć do takiego latadełka

Z czego polecilibyście wykonanie takiego płaskiego łoża jak w tym modelu, żeby silnik się nie wyrwał?

___ Pozdrawiam Łukasz 'Dzozi' Studniarz

Lukasz

Ostatnio zrobiłem takie łoże z 4 warstw sklejki 2mm (3-warstwowej) sklejona żywicą epoxy (Poxipol) i taki klocek zalaminowałem jeszcze z dwóch stron. Nie am bola - musi wytrzymać!

Reply to
Lukasz Stela