Potrzebny kontakt... (GF45i)

Witam Bardzo prosze o kontak modelarza, ktory pisal opinie nt. silnika GF45i link tu:

- "prozaiczny" - jestem zainteresowany kupnem tego silnika i chcialbym posluchac szczegolowych opinni na jego temat... Pozdrawiam Alehar

alehar

Odpowiem na prv

pozdrawiam Staszek

Reply to
sbruski

Nie znalazłem prv. Mój GG 898694 niewidoczny, ale czuwa :-))). Sugeruję najpierw przeczytać w RCrevue 9/2007 obszerny artykuł nt tego silnika. Z chęcią pogadam o silniku....

Pozdrawiam Staszek

Reply to
sbruski

Witam Drogi Aleharze niestety Paweł , autor tej recenzji nie udziela się na stronach internetu .Natomiast ja mam okazję oglądać , praktycznie co tydzień Jego loty modelem Katany z tym silnikiem i wydaje mi się , że silnik zachowuje się bardzo dobrze.Paweł kupił go w zeszłym roku i jak na razie na niego nie narzeka. Pozdrawiam. Darek

Reply to
gar-da