Potrzebny kontakt... (GF45i)

Witam Bardzo prosze o kontak modelarza, ktory pisal opinie nt. silnika GF45i link tu: http://nastik.pl/silnik-benzynowy-45cm-gf45i-brak-pri-505.html?reviews_id 0
Powod - "prozaiczny" - jestem zainteresowany kupnem tego silnika i chcialbym posluchac szczegolowych opinni na jego temat... Pozdrawiam Alehar www.alehar.prv.pl

Odpowiem na prv
pozdrawiam Staszek

Nie znalazłem prv. Mój GG 898694 niewidoczny, ale czuwa :-))). Sugeruję najpierw przeczytać w RCrevue 9/2007 obszerny artykuł nt tego silnika. Z chęcią pogadam o silniku....
Pozdrawiam Staszek

Witam Drogi Aleharze niestety Paweł , autor tej recenzji nie udziela się na stronach internetu .Natomiast ja mam okazję oglądać , praktycznie co tydzień Jego loty modelem Katany z tym silnikiem i wydaje mi się , że silnik zachowuje się bardzo dobrze.Paweł kupił go w zeszłym roku i jak na razie na niego nie narzeka. Pozdrawiam. Darek