Bungee

Witam gdzie mogę kupić coś takiego tylko w jednym kawałku 30m ?
http://www.acemodel.co.uk/index.php?act=viewProd&productId 1

Ostatnio widziałem u Saufenbiela.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

a zobacz tu :http://www.lenora.com.pl/gumy /
--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl

Staufenbiel nie koncentruje się na sprzedaży internetowej i ich strona internetowa nie zawiera nawet ułamka całej oferty a także nie jest na bieżąco aktualizowana.
Po niemiecku guma startowa to "Hochstartgummi". Staufenbiel, jak widziałem miał właśnie wysokiej jakości szlauch (czerwony) w dwóch grubościach (nie pamiętam - do modeli do bodaj 3 i powyżej 3 kg). Rolki właśnie po 30m. Najlepiej do nich napisać emajl - może być bez problemu po angielsku.
Szkoda, w piątek tam byłem, to bym popatrzył dokładniej...
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Dzięki znalazłem taki sklep
http://server5.gs-shop.de/200/cgi-bin/shop.dll?SESSIONID 26446900283918&AnbieterID034
ale nic nie kapuję po niemiecku i nie wiem co mam kupic by to miało ręce i nogi do np f3j Mamy z Michałem B. osprzęt na 2,5m i jest za słaby. Jak jest wiatr to działa to jak latawiec. A jak niema to zdechł pies. Czy wystarczy przewiązać żyłkę do nowej gumy czy lepiej dokupic jakies drobiazgi? Zastanawiam się tylko co do ceny. :(

SESSIONID26446900283918&AnbieterID034
Dobre znalazłeś! :-)) EMC Vega to specjaliści od takich spraw i oferują super jakość. A jakość jak zwykle ma swoją cenę. Adres sklepu z gumkami do majtek też już Ci tu zaoferowano - tam było by taniej ale nie wiem czy lepiej ;-)
O ile pamiętam, to 30m dobrej gumy u Staufenbiela kosztuje też kilkadziesiąt euro. W EMC Vega masz kompletne "zestawy" do startu:
http://server5.gs-shop.de/200/cgi-bin/shop.dll ? SESSIONID26446900283918&AnbieterID034
w zależności od masy startowej modelu. Ceny nie małe (od 114 do 204 EUR), ale jest to komplet z dobrej jakości żyłką (150m), spadochronikiem, wkrętem ("korkociągiem"" do ziemi, łącznikami (gumy i żyłki nie daje się "ot tak sobie" wiązać) itd.
Są też nieco tańsze komplety ze 100m żyłką...
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Jeśli mnie pamięć nie myli za cieńszą gumę zapłaciłem u Staufenbiela 50 E a grubsza -8 mm- kosztowała 85E czy jakos tak. A skoro Robin i Michał B spotykają się i mają kłopot z wyholowaniem większego niż 2,5 m modelu to o ile nie jest to jakiś ciężki redukcyjny szybowiec to przecież bloczek i żyłka wystarczą ! Trzeba iść na współpracę .........
Co prawda to nie lateks, ale gdyby guma w oplocie wystarczyła, to może tu: http://dziwura.com.pl/index.html . Właściciel firmy był kiedyś modelarzem i zna nasze potrzeby. Kiedyś odwiedziłem jego fabryczkę jak była jeszcze na Mokotowie - było sympatycznie a gum do wyboru ile kto chciał.
Pozdrawiam
Robert

Cześć,
guma w oplocie jest niestety dużo gorsza niż w postaci rurki. Ta modelarska oddaje energię równo na całej jej "rozciągliwości". No i jest znacznie lżejsza. Krótkie silne gumy w oplocie nadają się co najwyżej na katapultę do większych modeli na zboczu lub jako pomocnicze urządzenie startowe dla np. modeli z impelerem.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de