Prosba o kontakt z Chodzieza ...

Niestety <Oficjalna strona ekipy z Chodzie¿y> jest w przebudowie ...
Prosilbym o kontakt na priv - mam prosbe w zwiazku z zamieszczonym tam
planem ...
Z gory dzieki.
Pozdr.:
777
Reply to
777
Ekipa podobno sie rozpadla...
Reply to
Doman
Poważnie? A wydawali się tacy zżyci. Szkoda.
Pozdrawiam Piotr Waśkiewicz
Reply to
piotrc
Pisze _podobno_, lepiej by ktos to potwierdzil.
Reply to
Doman
No więc jako że ja jestem z Piły i byłem nawet wczoraj w domu u binia powiem tak. Żadna ekipa modelarska sie nie rozpadła (cięzko nazwać ekipe w postaci 2 osób) tylko odszedł webmaster w postaci mikiego który nie bedzie juz prowadził strony. AKTUALNY ADRES JEST JUZ NIEAKTUALNY i mozecie go usunąć z ulubionych. Z tego co rozmawialem ze Zbyszkiem w wakacje powstanie jego prywatna strona głównie o orlikach :-) nowy adres zostanie podany do wiadomosci jak tylko strona bedzie gotowa. Zmienił sie też adres meilowy na: biniu snipped-for-privacy@interia.pl Jak by jakieś pytania to pytajcie :-))) pozdrawiam Darek DJDIT

DJDIT