prosba o podstawy

Witam.
Jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o modelarstwo. Na gwiazdke, nie
wiedziec co mnie tchnelo, kupilem corce ( 8 lat) model smiglowca. Oczywiscie
siedzimy razem i kleimy. Bardzo nas to wciaga. Planujemy zakup kolejnego
modelu. W zwiazku z tym, mam wielka prosbe, gdzie moge znalezc w sieci,
jakies podstawy modelarstwa. Na poczatek plastikowe. Jest klika stron o
modelarstwie, ale mnie interesuja dos³ownie podstawy, jakie narzedzia
skompletowac, itp itd.
Dzieki za wszelka pomoc.
pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym 2004 roku.
seba
Reply to
Sebastian
Zobacz najpierw
- jeśli będziesz miał jeszcze jakieś niepewności - pytaj:)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Witam
Ja chyba tez cos dopisze :) poczytaj tutaj:
tutaj
Darek
Reply to
Darek_W
Dzieki serdeczne.
Najwiecej skorzystalem z Polskiej WIryny Modelarskiej. Od jutra bedziemy sie zastanawiali, co do wyboru skali, epoki i kraju :-) Zaczynamy od modeli plastikowych, bo te wydaja sie poki co najprostsze. Naprawde , bardzo sie ciesze, ze wchodze w modelarstwo. Mysle ze jeszcze sie tu pojawie.
pozdrowka
Seba
Reply to
Sebastian