[projekt] - wazne informacje

Witajcie.
Jak na razie duzo szumu wokol projektu, ale oprocz Witka (no i mnie) to
nikt oficjalnie sie nie zglosil:(
Oczekuje (na priva lub na liste), ze kazdy z chetnych poda mi jaki model
robi, etc. Dokladnie jak w poprzednich projektach. Jak nie przypominacie
sobie, to zapraszam do odwiedzin stron poprzednich projektow:)
Prosze tez o inboxy, recenzje dodatkow, a przede wszystkim, w miare
mozliwosci dokumentujcie budowe swoich modeli!
Pzdr,
Pavvel
PS. Projekt juz rusza, wiec sie sprzegnijcie!
Reply to
Pavvel
Uzytkownik "Pavvel"napisal :
Ja juz podalem.
Na mojego juz za pózno:)
Pozdrawiam
Marcin Rzeszotek
Reply to
Marcin Rzeszotek
Witam
Tak wiec zglaszam sie do projektu P-51. Modele w skali 1:48. - P-51 Mustang RAF Mk.III 1:48 Tamiya - malowanie Horbaczewskiego. - P-51 D jeszcze nie wiem. Ale tez w 1:48.
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
Uzytkownik "Pavvel" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl...
Mysle o P-51B (Tamiya 1:48) z pelnym wypasem i (o ile dojdzie) A-36 z Accurate Miniatures. Pozdrawiam Przemek
Reply to
Przemyslaw Mielcarek
:-O to juz nie lubisz panther??? ;)))
pozdr Wojtek
Reply to
wojciech.maka
Uwielbiam :-) Ale zrobi³em sobie przerwê. Stoj± trzy zaczête w gablotce. :-)
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
Witajcie Chcialem oficjalnie zglosic sie do projektu. Zamierzam uraczyc wasze oczy zdjeciami nastepujacych modeli: 1. P-51B z 26FS 51FG Kunming Chiny 1945 r. 2. Mustang Mk.III PK-J z 315 Dyw PSP z maja 1945 r. z pieknym srebrnym kamuflazu 3. P-82 Twin Mustang jeszcze nie wiem w jakim malowaniu ale na pewno z przelomu lat 40-tych i 50-tych. Sklaniam sie w strone wojny koreanskiej, ale z drugiej strony malowania z jednostek w stanach uzekaja mnie gwiazdkami, rysuneczkami i tym podobnymi duperelkami. 4. Jesli starczy mi czasu to jeszcze jakas wariacja na temat Allison Mustanga. Nazwijmy go Tajemniczy Mk.I
Pozdrawiam Mac Eyka Ps. Jesli chodzi o oslonki z Pavla o ktorej pisalem wczoraj to zasialem juz informacje i odpowiec mam znac okolo poniedzialku
Reply to
Maciek Poniatowski
Upsss. Ta blondynkla co ja w piatek spotkalem widac na mnie zadzialala bo zapomniale zaznaczyc ze wszyskie zgloszone przeze mnie modele beda w skali 1 : 72 Pozdrawiam Mac Eyka
Reply to
Maciek Poniatowski
No to musisz poczekac, az wroce z roboty i naniose poprawki do strony projektowej, bo wlasciwie to sie juz wczesniej zdeklarowales, co chcesz zrobic:) tak wiec ja wieczor poprawiam, a Witek pewnie jutro zaktualizuje.
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Moge jeszcze dorzucic skany kalek Techmodu do Polskich Mustangow Mk.III z Malcolmem. I tak po prawdzie to moge to zrobic juz w tym tygodniu bo sobie takowe kupilem wczoraj. Moze bede wtedy pierwszym gosciem ktorzy zainicjuje projekt i dostane laurke albo wirtualny uscisk dloni prowadzacego projekt. Pozdrawiam Mac Eyka
Reply to
Maciek Poniatowski
Witam.
Pawle, postaram siê dostarczyæ w tym tygodniu in-boxy ICM i Acc.M. oraz kilku zestawów waloryzuj±cych oraz kalek. Wszystko niestety w postaci skanów bo nie mam odpowiedniego sprzêtu.
Pozdrawiam
Marcin Rzeszotek
Reply to
Marcin Rzeszotek