Przekładnia do 400

Powitać Przmierzam sie do zakupu Przekładnie MPJ do silnika 400 Pytanie warto wydać

2x tyle kasy na przekładnei łozyskowana czy dac sobie spokuj i lepiej kupic 2 przekładnie na panewkach?? A tak przy okazji gdzie tanie kany 1050? Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano

Addriano napisał(a):

Witam Co do przekładni, to osobiście nie przerabiałem, ale na podstawie własnego doświadczenia tzw. ogólnego mam zdecydowanie większe zaufanie do łożysk niż panewek, tulejek etc. Osobiście wolę dopłacić i mieć to co daje większe poczucie bezpieczeństwa, a może tylko spokoju ? Tanie kany ->

nie znajdziesz;-) pozdrawiam Wojtek

Reply to
marwojtek

No kurde ludzie pomozcie znalazłem taką oferte

teraz pytanko czy to pociągnie swobodnie 400 z przekładnią i bez no i czy po 10 cyklach sie nie ugotuje. Zaznaczam ze bedzie to moj pierwszy pakiet wogole aczkolwiek nie jestem zielony w temacie obslugi ogniw. No i przy okzji bedzie to determinowalo wykonanie ladowarki. Wiec jak ładowac sie w te pakiety czy moze kupowac kany i robic ladowarke na NiMH Pomozecie ?? Pozdrawiam Addriano

Reply to
Addriano

Użytkownik "Addriano" c napisał :

Tanie (relatywnie) KAN-y

No kurde ludzie pomozcie znalazłem tak± oferte

Z moich doświadczeń wynika, ze do 400-tek jednak lepiej stosować pakiety 3s Ugotowanie zależy prawie wyłącznie od tego, jak obciążysz pakiet (każdy). Ten akurat ma wydajnośc AFAIR 8C i teraz kwestia dobrania przekładni i smigła

Ni-MH ma szereg zalet - m.in. pancerną budowę :-). Latam na Kanach, ale przyszłość należy do Li-poly (w park flyerach już teraz IMO wyłącznie inwestowanie w li-poly ma sens). Jednak pakiet 8xKAN to 60zł, a pakiet 3s

1200 to ok. 150 zł :-(. To jednak ważne kryterium.

Przekładnai łożyskowana jest sporo cichsza. Jednak skoro zaczynasz, to pewnie szybką ją ubijesz, więc lepiej kupić tańszą.

pozdrawiam,

Kojot

Reply to
kojot

*Rozumiec

No tak w cenie jednego li-pol'a mozna miec dwa Kan'y i przekładnie ;)

*Istnieja pewne szanse ze nie tak szybko ;)

Równierz pozdrawiam a tak na marginesie własciwy czlowiek na wlasciwym miejscu wycieczke po sklepach rozpoczolem wlasnie od twojej strony ;) Addriano

Reply to
Addriano

Użytkownik "Addriano" napisał ............

Jeśli tak, to lozyskowana przekładnia jest sympatyczniejsza

Weż jeszcze pod uwagę zabawę z przewinietym silnikiem od CD-ROM.

1) oszczędzasz na przekładni 2) łatwiej zrobic silnik pod pakiet 2s 3) silnik ponad 2x lżejszy 4) sporo większa sprawność 5) satysfakcja

Oszczędzając na przekładni i dodając pieniądze na regler do szczotek, wystarczy ci pieniędzy na regler 3f

Moja się starać :-)

Reply to
kojot

*tak mi sie wydawało

Wszystko sie zgadzac tylko ze ja regle do szczotek robie sobie sam za grosze(dosłownie) ;) I to tez daje duza satysfakcje ;) Pozatym ładowarkle jak pisałem tez planuje zrobic sam ;) Jak juz skoncze remonty mieszkania wtedy zainwestuje w dobry regel 3f i i jakies Li-pol'e.

A ja to doceniac ;)

Równierz Addriano

Reply to
Addriano