Przekładnia do 400

Powitać
Przmierzam sie do zakupu Przekładnie MPJ do silnika 400 Pytanie warto wydać
2x tyle kasy na przekładnei łozyskowana czy dac sobie spokuj i lepiej kupic
2 przekładnie na panewkach??
A tak przy okazji gdzie tanie kany 1050?
Pozdrawiam
Addriano
Reply to
Addriano
Addriano napisał(a):
Witam Co do przekładni, to osobiście nie przerabiałem, ale na podstawie własnego doświadczenia tzw. ogólnego mam zdecydowanie większe zaufanie do łożysk niż panewek, tulejek etc. Osobiście wolę dopłacić i mieć to co daje większe poczucie bezpieczeństwa, a może tylko spokoju ? Tanie kany ->
nie znajdziesz;-) pozdrawiam Wojtek
Reply to
marwojtek
No kurde ludzie pomozcie znalazłem taką oferte
teraz pytanko czy to pociągnie swobodnie 400 z przekładnią i bez no i czy po 10 cyklach sie nie ugotuje. Zaznaczam ze bedzie to moj pierwszy pakiet wogole aczkolwiek nie jestem zielony w temacie obslugi ogniw. No i przy okzji bedzie to determinowalo wykonanie ladowarki. Wiec jak ładowac sie w te pakiety czy moze kupowac kany i robic ladowarke na NiMH Pomozecie ?? Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano
Użytkownik "Addriano" c napisał :
Tanie (relatywnie) KAN-y
No kurde ludzie pomozcie znalazłem tak± oferte
Z moich doświadczeń wynika, ze do 400-tek jednak lepiej stosować pakiety 3s Ugotowanie zależy prawie wyłącznie od tego, jak obciążysz pakiet (każdy). Ten akurat ma wydajnośc AFAIR 8C i teraz kwestia dobrania przekładni i smigła
Ni-MH ma szereg zalet - m.in. pancerną budowę :-). Latam na Kanach, ale przyszłość należy do Li-poly (w park flyerach już teraz IMO wyłącznie inwestowanie w li-poly ma sens). Jednak pakiet 8xKAN to 60zł, a pakiet 3s 1200 to ok. 150 zł :-(. To jednak ważne kryterium.
Przekładnai łożyskowana jest sporo cichsza. Jednak skoro zaczynasz, to pewnie szybką ją ubijesz, więc lepiej kupić tańszą.
pozdrawiam,
Kojot
Reply to
kojot
*Rozumiec
No tak w cenie jednego li-pol'a mozna miec dwa Kan'y i przekładnie ;)
*Istnieja pewne szanse ze nie tak szybko ;)
Równierz pozdrawiam a tak na marginesie własciwy czlowiek na wlasciwym miejscu wycieczke po sklepach rozpoczolem wlasnie od twojej strony ;) Addriano
Reply to
Addriano
Użytkownik "Addriano" napisał ............
Jeśli tak, to lozyskowana przekładnia jest sympatyczniejsza
Weż jeszcze pod uwagę zabawę z przewinietym silnikiem od CD-ROM.
1) oszczędzasz na przekładni 2) łatwiej zrobic silnik pod pakiet 2s 3) silnik ponad 2x lżejszy 4) sporo większa sprawność 5) satysfakcja
Oszczędzając na przekładni i dodając pieniądze na regler do szczotek, wystarczy ci pieniędzy na regler 3f
Moja się starać :-)
Reply to
kojot
*tak mi sie wydawało
Wszystko sie zgadzac tylko ze ja regle do szczotek robie sobie sam za grosze(dosłownie) ;) I to tez daje duza satysfakcje ;) Pozatym ładowarkle jak pisałem tez planuje zrobic sam ;) Jak juz skoncze remonty mieszkania wtedy zainwestuje w dobry regel 3f i i jakies Li-pol'e.
A ja to doceniac ;)
Równierz Addriano
Reply to
Addriano